Tio veckor kvar

20120808-084816.jpg
Det här med att alla ska sova i en och samma bäddsoffa, det funkar inte. Efter att båda barnen kröp upp i natt lade jag mig på en madrass. En natt på golvet och foglossningen vinner med 1-0. Holy shit! Hur ska jag klara av att gå såhär i ytterligare tio veckor? När vi kommer tillbaka till stan ska jag försöka fixa kryckor.

One thought on “Tio veckor kvar

  1. Låter inte kul alls med foglossning… sånt slapp jag. Men i gengäld spydde jag från v5 till de föddes… båda barnen… låg på sjukhus med dropp i omgångar… spydde alltså uppemot 30 ggr/dygn när det var som värst. Så jag är tacksam att jag slapp foglossning iaf, inte kul att ligga på golvet och spy med sådant kanske.

Kommentera

