Kära dagblogg!

20120807-235323.jpg
Vi har ätit gott, badat både i tunna och hav, sett en dålig b-film och nu råder insomnia efter ett hederligt kvällstjafs.

Jag hatar tjafs, tjafs är nog något av det värsta jag vet om man bortser ifrån teknikstrul. Låt er därför inte luras av vackra sommarbilder från skärgårdsidyller, utan tänk istället att bakom varje vacker bild finns det ibland något mindre vackert och emotionellt som inte gör sig bra på bild. Typ tjafs.

Jag undrar egentligen varför man tjafsar. Det är så kontraproduktivt på något vis. Du tycker så, jag tycker så, vi tycker olika. PUNKT. Skitsamma liksom.

2 thoughts on “Kära dagblogg!

  1. Mhm, man kan vara överens om att man inte är överens.
    Hoppas dock, precis som tidigare kommentator att ni somnade sams, för man ska verkligen inte somna osams, det är nog värre än själva tjafset, tycker jag.

Kommentera

