Mini Rodini hösten 2012

mini rodini hösten 2012

mini rodini hösten 2012mini rodini hösten 2012

Förra veckan fick jag ett mail av Oii Design som erbjöd mig att chansen att vinna 500 kr om jag skrev ett blogginlägg där jag länkade till deras sida och skrev att ni nu kan köpa Mini Rodinis nya kollektion hos dem. Jag valde att avstå eftersom jag jag inte vill använda mig utav dold marknadsföring. Det jag visar upp på bloggen är sådant jag genuint tycker om och vill visa/tipsa er om utan att chans att tjäna något på det.

Jag gillar verkligen alla roliga mönster som Mini Rodini tar fram men har ofta blivit besviken på klädernas kvalité. Med tanke på att kläderna är dyra i jämförelse tycker jag att de borde hålla högre kvalité. Sedan jag fick barn 2007 har jag alltid köpt något plagg från varje ny kollektion. Hursomhelst, dessa tre plagg är mina tre favoriter från höstens kollektion.

1. Stickad tröja med stjärnor

2. Tigerleggings

3. Kaninklänning

 

Kommentera

