Tycker det är så viktigt att det vissas hur våra kroppar verkligen ser ut

Heidi 29 år, mamma till 2 månader gammal bebis

Vill först och främst tacka för en fantastisk sida och hylla alla modiga mammor som vågar visa upp sina kroppar. Tycker det är så viktigt att det vissas hur våra kroppar verkligen ser ut inte den bild reklam och media gärna visar. Fick en underbar liten kille för knappt två månader sen och efter mycket kämpande med att få amningen att fungera börjar jag nu vänja mig vid min nya mammakropp.

Efter problem med självförtroendet och ätstörningar i tonåren har jag i dag en hälsosammare syn på min kropp och stolt över vad jag klarar av. Graviditeten var skonsam mot min kropp, lämnade lite ”tigerränder” på mage och lår vilka jag utan tvekan kommer att visa upp på stranden.

Kommentera

