Jag hamrar och spikar, jag bygger en bil eller kanske en hemsida

Jag har fått den prestigefulla uppgiften att vara webbansvarig för The Royals hemsida vilket betyder att jag lagt ner min själ på att göra en snygg och användarvänlig sida för oss och vara fans. Nu är den så gott som färdig att fylla med derbykärlek. Jag har länkat den till bloglovin och om ni känner för att supporta sidan skulle jag  bli jätteglad om ni började följa den för den goda sakens skull. Det kommer postas minst ett inlägg om dagen om sådant som är derbyrelaterat. Vad sägs om att läsa om hårda matcher, derbykisses och bröllop?

One thought on “Jag hamrar och spikar, jag bygger en bil eller kanske en hemsida

  1. shit vad du gör mycket =) hemsidor och två kids, en i magen. Och din underbara blogg. Pluggar och allt annat.
    Jag är så imponerad av att du klarar av allt.
    Kramar från Kiruna.

Kommentera

