Plötsligt så händer det!

20120506-112805.jpg

1. Man hamnar i klassiskt tvättstugegräl med en granne.
2. Småtjafsar med älsklingen. Låter småtjafset urarta. Ber älsklingen dra åt helvete och smäller igen dörren.
3. Grinar som ett litet barn och skiter i att folk ser på.
4. Faller pladask vid övergångsstället Götgatan/Ringvägen. Skrapar upp ett ben, tappar ut alla grejer ur väskan.
5. Inser att det gått hål på mina favoritleggings.
6. Ringer Solle och gråter ut.
7. Blir sur och vill lägga på när Solle tipsar om att åka på semester EFTER att uppsatsen är gjord nästa gång.
8. Beställer en chailatte på Espresso House och får dem perfekt skummad och till studentpris trots att jag glömt mitt csnkort.

Jag är inte rädd. Jag kan flyga. Jag är inte rädd. Jag kommer inte dö. Jag ska inte skjuta mig själv i huvudet allt kommer att bli bra.

6 thoughts on “Plötsligt så händer det!

Kommentera

